Wedding 'N' sweet memories.

Posted by | Posted on 5:22 PM

OMG...i can't remember when was my last post. Hahaha.


Ok lah, 1st of all i want to welcome Juzilah Bte Jusoh in my family. Bersedialah ngan kami psl kami mmg suke kutok mengutuk. Hahaha.

Juzilah Bte Jusoh...we welcome u (gambar ori ni ek, xde photoshop)    

On 4th April, abg aku telah melangsungkan perkahwinan dia di DEWAN TAN SRI MAHFOZ KHALID. Alhamdulillah, everything went according to my parent plan...the food was great n the guest, perghhh...mmg ramai. Here i want to give my gratitude to all the guest for coming. U guys were superb. 

Mcm biasa la, bile namenye kenduri kawin mesti ramai sedara mara, sahabat handai dan juga sepupu sepapat yg aku x kenal datang. Hahaha...ayat2 seperti "Eh, ni anak kak Ana yg no.2 tu ke...dh besar and kacak dh rupenye"...hahaha, mau tak kembang segala bende yg bleh kembang termasuk perut aku yg dh sedia kembang tu. Tp yg potong skit bile diorg tanye, "Faiz, mane gf ko???" or "Faiz, ko bile lg???". Sudah penat aku bg tau kat org yg aku xde gf n masih bujang trang tang-tang. hahaha. So, to all the girls out there...jgn lupe kalo nk klua ngan engineer yg x brape pandai ni...juz send me a msg. hahahaha...

Well, yesterday reminisce me of my past, of my childhood days...jiran2 masa aku kecik2 sume dtg...ada yg dtg ngan famili mereka, ade yg dtg ngan gf/bf diorang n ade plak yg dtg sambil bwk 'hasil' diorang iaitu anak2 diorang (*_^). 

Anak Pak Itam yg last aku jumpe masa dia umor 8 tahun

Tak lupe juge kat sepupu-sepupu aku yg last aku jumpe diorang masa diorang nye umor baru 8 tahun n 9 tahun...tp sekali jumpe, perghhhh....ada yg dh menjadi kacak n cun-cun melecun. Kalo aku jumpe diorang kat luar, dgn condition aku yg 'still single n available' ni...for sure aku ngorat diorang. hahaha.

Liyana n Kak Nurul...jiran aku time kecik2

Kat kenduri kawin ni jugak mempertemukan rakan2 lame yg aku pn x tau diorang dulunye ialah rakan. Cth mcm tok sedara aku ialah rakan kpd bpk kwn aku...n kwn aku ialah kwn kpd makcik aku...hahaha, what a small world.

Ok ah, aku dh xde idea ar...ni aku letak sikit gambor2 kawin abg aku.

Pakcik Man n anak2 sedaranya. Beliau sungguh ceria.                         

Naim (berkaca mata) serta isteri dan Ayoz (baju biru) dan isteri


Kwn2 umah aku.


My Family.

Comments (3)

Thanx for reading

Free Hit Counter