Piala FA Kedah vs N9

Posted by | Posted on 3:33 AM

Ptg tadi aku g bukit jalil bersama rakan2 aku utk melihat perlawanan piala FA antara KEDAH n N9.

Mmg best ar...on the way aku telah di honk oleh ramai penyokong kedah psl aku pakai jersy kedah...hahaha.
Oleh sebab aku terlupe nk bwk kamera aku, so xde gambar ar. 

Game bermula jam 8.45mlm. Kedah menyerang bertubi-tubi sehinggalah minit ke brape ntah, kedah berjaya menghasilkan gol. Aku begitu gembira dan aku serta rakan ku, Atiem yg dudok disebalahku berteriak keriangan. Btw, Atiem ni sgt gembire psl abg dia keeper Kedah. Tp selang beberape minit, N9 berjaya menyumbat gol yg agak kacak gak ar.

Game berlanjutan sampai masa tambahan hinggalah mencapai sesi penalti. Abg Atiem iaitu keeper kedah itu, berjaya menampan bola utk percubaan pertama N9 dan keeper N9 dgn cekapnye berjaya menahan bola player kedah. nk di pendekkan cerite, Kedah kalah penalti ngan N9. 

Ok la...overall aku rase game ok, tp aku x puas hati ngan ref yg agak berat sebelah. mmg ┌∩┐(^_^)┌∩┐ itu ref. BODOH betol...hangin aku tgk ref tu senang terpedaya ngan lakonan2 player N9. Bile kedah kene tackle, ref tu bleh wat bodo je. Mmg 'pak ang anjing' betol la ref tu. 

Anyway, kate2 terakhir aku kat ref tu ialah "Ref, kamu mmg f**ker" ┌∩┐(^_^)┌∩┐ ---> buat mu wahai pengadil perlawanan mlm itu

Comments (3)

Thanx for reading

Free Hit Counter