'Betting cage'

Posted by | Posted on 12:14 AM

Hari sabtu hari tu aku telah mengisi perut mantap ini di kedai makan bernama Full House bersama 2 org rakan aku. Mmg best r kedai tu, mkn dia mmg sedap n tempat dia mmg cool bagaikan Mat Kool n i was thinking to arrange another berbuka puasa there. 


Then from there we went to OU to watch movie la. Then my fren introduce me to a place name Betting Cage n tempat tu ko bleh melepaskan geram dengan memukol bola besball sepuas hati ko. Mula-mula aku ingat senang je tp aku tersilap. Mmg mcm shiall punye susah nk pukol. Hahaha. Seingat aku, hanya 2 out of 15 balls je aku dpt pukol.


Ini telah menaikkan darah aku psl kwn aku dpt pukol 4 out of 15. Haha. So kpd rkn aku Gare, sila bersedia...aku akan memecahkan rekod ko. Hahhaha. 


p/s: *menyesal aku x bwk camera utk merakam saat-saat aku membuat 'larian rumah'. Hahaha*

Comments (5)

Thanx for reading

Free Hit Counter