Feeling...wohoho...Feeling

Posted by | Posted on 12:46 PM

Mcm biasa...aku still kat opis. Org sume klua lunch...aku dok kat opis buat blog.
Hari ni aku rase mcm x sedap hati psl tu ptg ni aku nk cari hati ayam yg 'sedap'. Hahaha.
Dpt mkn hati ayam yg sedap dgn niat dpt menyedapkan hati aku yg berkelana ni.

Kenape aku rase aku ni bodoh sgt??!!?
Bende senang pn x bleh nk settle. Aisehman...mmg pressure r hidop ni lg pn raya dh nk dekat and the happy news was, "aku dpt cuti hari isnin" and it means aku cuti sampai raya ke-4. WUHUUUU!!!!

Hari ni aku bertekad nk cube selesaikan masalah ni jugak...no matter what!!!
Mlm ni aku nk try mkn free kat surau umah aku r...semlm nmpak mcm meriah je. =.='

Ok la...aku dh nk kne masuk line ni. Kol 1.30 kang aku ade meeting lg...mmg kene bambu lg r aku ni.

p/s: rase mcm nk hantar resume je...hehehe T_T

Comments (0)

Thanx for reading

Free Hit Counter